2013/06/15

Täällä taas

Moi.

Kotona taas. Ratsastusleiri loppui eilen. Kotona olin joskus seitsemän jälkeen. Kastuin keskustasta kotiin kävellessä, ihan kuin ratsastustunnit sateessa eivät olisi riittäneet sille päivälle. Nähtävästi eivät. Olin myös megapöllähtäneen näköinen, väsynyt, märkä ja vahvasti tallintuoksuinen kotiin raahautuessani, sillä lähdin bussiasemalle oikeastaan suoraan sateessa olleelta ratsastustunnilta. Kuivat vaatteet ehdin vaihtaa, mutta siinäpä se.
Mutta ei se haitannut. 8)





Miulla oli mukava yleisleiri Kissakulman tallilla Kuhmoisissa. Opin uutta ratsastamisesta sekä tutustuin uusiin ihmisiin ja hevosiin. Nauroin muun porukan mukana, olin totaalisen jumissa tuntien jälkeen, tipuin kertaalleen hevosen selästä ja nautin maalaistallin tunnelmasta. :3 Teimme myös omat sanoitukset Pullava-lauluun, mutta aiheena oli ulkonäöltään palleromainen vuonistamma Iita.

Ankur, - fyysesti ruuna, henkisesti ori.
Misti-shettis.
Teen teille pidemmän ja perusteellisemman leiripostauksen kuvilla täytettynä. Nyt en jaksa, sillä olen melkoisen väsynyt. Haluan tehdä postauksen ajatuksen kanssa.
Leirivideota en lupaa. En kuvannut videopätkiä ollenkaan. Ellan kanssa mietittiin, että mikäli hän saa lähetettyä videoklippejä miulle, niin siinä tapauksessa voin editoida jotain~
Kuvasin muutenkin yllättävän vähän koko leirin aikana. Olin varautunut useamman muistikortin kanssa, ettei tila vain loppuisi kesken. Kuitenkin yksi kortti olisi riittänyt hyvin. :'D

Huomenna sitten ohjelmassa kahden kaverin rippijuhlat. Lahjat on onneksi jo hommattu. (:

Kiitos lukijoille. 8)

2 kommenttia:

  1. Laitan videoita sitten kun saan kamerani mummolasta. ♥ Joo, se jäi sinne hyllylle mun mummolaan. :D
    T. Ella
    PS. Kiitti sullekin kivasta leiristä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, hienoa. (: Ei kiirettä sen suhteen, odotan kiltisti. : DD
      Ole hyvä vaan ja kiitos itsellesi. Oli kivaa! :3

      Poista