2016/05/04

Pikainen kuulumispäivitys kännykkäkuvilla täydennettynä

"The Birthday Massacre - Down"

Keväinen flunssa-aalto tuntuu riehuvan laajasti ja kaatavan ihmisiä sänkyihin sariastamaan yksi toisensa jälkeen.
Sain itsekin oman osani ärjystä pöpöstä. Monet flunssat ovat hypänneet minun yli melkein vuoden ajan, mutta tämän edessä minunkin vastuskyky heilutti valkoista lippua periksi antamisen merkiksi. Olin melkein viikon pois koulusta ja töistä, kun kuume ei ottanut hellittääkseen. Pariin otteeseen kovan yskän takia myös rintakehä tuntui repeävän kahtia. En edes muista, milloin olisin ollut noin rajussa flunssassa, enkä tahdo vastaavaa kenenkään arkea pysäyttämään.


En juo teetä koskaan. En edes muista milloin olisin viimeksi hörppinyt tuota kuumaa juomaa. Ehkä joskus lapsuudessa viimeksi. Olen enemmän kahvinjuoja, vaikka sitä olenkin vähentänyt viime aikoina. Nyt flunssassa vedin teetä tuhdilla hunajatöräyksellä höystettynä lähes kaksin käsin. En tosin kokenut oloani kovin viisaaksi höyryävän juoman äärellä teen ihanasta nimestä huolimatta.
Tuo muki on muuten ehdoton suosikkimuki, ihan täydellisen kokoinen ja nättikin (kiitos Noora, se on ollut erittäin ahkerassa käytössä!).


Nappe oli ihanin ja nukkui minun vieressä sairastaessani. Mikään ei piristä sairaana ollessa enempää, kuin vieressä kehräävä rakas kissa. ;__;

Perjantaina kävin pitkästä aikaa kahden ystävän kanssa elokuvissa. Finnkinon tarjonta on tökkinyt hieman koko kevään, joten lahjaliput ovat odottaneet jemmassa sopivaa hetkeä. Päädyttiin perjantaihin leffapäiväksi, koska toisen ystäväni sarjaliput olivat juuri menossa vanhaksi. Elokuvaksi valikoitui "Metsästäjä ja talvinen taistelu". Alkuperäinen ajatus katsottavaa pätkää valitessa oli "Valitaan nyt vain joku elokuva, ne liput pitää käyttää pois!!1!" .
Meillä oli porukalla oikein hauskaa, mutta elokuva itsessään oli tylsä. Visuaalisesti näyttävällä setillä ei korvata hyvin ennalta arvattavaa juonta, ainakaan minusta!

Vappuviikonloppu vierähti Turussa sukulaisten juhlissa. Lauantaiaamun herätys oli aikainen, herätyskello pärähti soimaan klo 4.25. Onneksi perjantain leffa loppui hyvissä ajoin, joten ehdin myös ajoissa nukkumaan ja sain täten järkevän mittaiset yöunet.
Minulla oli ehdottomasti juhlavin vappuviikonloppu vuosiin. Oli mukavaa päästä osaksi juhlavieraita ja päästä näkemään sukulaisia. Plus valehtelematta hitustakaan tarjolla ollut ruoka oli parasta mitä olen aikoihin syönyt. Oi nam, herahtaa vesi kielelle pelkästä muistelusta!


Tälläistä meikäläisen elämään on kuulunut viime viikkojen aikana. Olen kirjoittanut tätä postausta kännykkäni muistioon aina kun on ollut aikaa, sillä kirjoitusinto blogin puolelle on ollut viime päivinä kova, mutta aikaa kirjoittamseen on ollut todella rikkonaisesti. Hetki siellä, toinen täällä. Tuntuu, että minulla on ollut kiire, menemistä ja tekemsitä koko ajan. Tylsää ei ole ehtinyt missään vaiheessa tulla!
Onneksi ihanan pitkä helatorstaiviikonloppu starttasi minulla tunti sitten, kun koulupäivä ja tämän päivän hommat töissä olivat tehty. Olen odottanut tätä viikonloppua innolla, sillä jänniä suunnitelmia löytyy tällekin viikonlopulle! : D

Paljastan nyt täälläkin, että olen etänä mukana 11.6.2016 Hämeenlinnan Aulangossa järjestettävässä Suomen ensimmäisessä kansallisessa Star Stable Online -miitissä. Hevosmörpin pelaaminen ja Frosty Hearts Legacy -klubissa on jäänyt todella vähäiseksi kuluneen vuoden aikana, mutta se ei estä minua järjestämästä ohjelmaa. Ei minusta niin vain eroon pääse! >)
Olisin muuten tullut varmasti paikan päälle Hämeenlinnaan, mutta kesäkuun alkuun lukkoon lyödyt Lapin-seikkailut menevät taphatuman kanssa juuri päällekäin. Kahteen paikkaan ei voi revetä yhtä aikaa.



Yllä olevasta videosta löytyy lisää informaatiota uteliaille. : D

Kiitos lukijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti